Zasady Rozpatrywania Reklamacji

Nasi klienci są dla nas najważniejsi. Jesteśmy dumni z poziomu usług jaki zapewniamy. Rozumiemy jednak, że czasami z różnych powodów poziom usług ulega delikatnym zmianom co może wpływać na niekorzyść klienta. Jeżeli jest jakiś aspekt naszych usług, który możemy poprawić, bardzo prosimy o taką informację.

Nasza procedura rozpatrywania reklamacji wygląda następująco:

Jak się z nami skontaktować i opowiedzieć nam o swoim problemie?

Prosimy o przesłanie nam swoich danych, uzasadnienia reklamacji oraz propozycji rozwiązania problemu, jak również wszelkich innych niezbędnych informacji:

Pisemnie na adres:
Kierownik ds. obsługi klienta (Compliance Manager)

Quint Group Ltd
Oxford House
Oxford Road
Macclesfield
Cheshire
SK11 8HS Wielka Brytania

Drogą elektroniczną:
Kierownik ds. obsługi klienta

bok@moneyguru.com.pl

Jak długo to potrwa?

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 5 dni roboczych od dnia jej doręczenia. Uczynimy jednak wszystko, co w naszej mocy, aby rozpatrzyć ją najszybciej, jak to jest możliwe.

W niektórych przypadkach pełne zbadanie sprawy może jednak zająć więcej czasu, a gdy reklamacja jest szczególnie skomplikowana, rozstrzygnięcie sprawy może potrwać dłużej. Zawsze jednak dołożymy wszelkich starań, aby odpowiedzieć na Państwa reklamację tak szybko, jak jest to tylko możliwe. W każdym razie wyślemy Państwu ostateczną odpowiedź nie później, niż w ciągu 8 tygodni od dnia złożenia pierwszej reklamacji. Jeżeli z jakiegokolwiek powodu nie bylibyśmy w stanie zakończyć postępowania w sprawie rozpatrzenia reklamacji w tym terminie, skontaktujemy się z Państwem w celu udzielenia informacji odnośnie przyczyn opóźnienia oraz oczekiwanego terminu udzielenia odpowiedzi.

Niniejsze Zasady Rozpatrywania Reklamacji stanowią integralną część Regulaminu Świadczenia Usług.