Zasady rozpatrywania reklamacji

Zasady rozpatrywania reklamacji w Monevo

Nasi klienci są dla nas najważniejsi. Jesteśmy dumni z poziomu usług jaki zapewniamy. Jeżeli jest jakiś aspekt naszych usług, który możemy poprawić, bardzo prosimy o taką informację.
 

Nasza procedura co do składania i rozpatrywania reklamacji wygląda następująco:

Jeśli nie byłeś zadowolony z naszych usług czy uważasz, że coś wymaga poprawy lub chciałbyś się z nami podzielić pomysłami na usprawnienie naszych usług pisz na poniższy adres: 
info@moneyguru.com.pl

Twoim pismem zajmie się nasz Dział ds obsługi klienta. W przypadku gdybyś chciał się z nami skontaktować w wersji tradycyjnej (tj. przesłać pismo pocztą), pisz na poniższy adres:

HubHub Nowogrodzka Square 
al. Jerozolimskie 93
02-001 Warszaw

Jak długo to potrwa?

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 5 dni roboczych licząc od dnia, w którym ją otrzymamy.

W przypadku skomplikowanych kwestii, odpowiedz na Twoją reklamację może potrwać nieco dłużej tj. do 60 dni licząc od dnia, w którym ją otrzymamy. Jeśli Twoja sprawa będzie przez Nas uznana za skomplikowaną, poinformujemy Cię o tym w ciągu 3 dni licząc od daty otrzymania przez Nas Twojego pisma i podając Ci w jakim terminie Twoja sprawa zostanie załatwiona.


W jakiej formie otrzymasz od nas odpowiedź na Twoją reklamację czy pismo?

Jeżeli wyślesz do Nas maila na podany powyżej adres mailowy, prześlemy Ci maila z odpowiedzią na reklamację/pismo na trwałym nośniku (tj.np. PDF).

Jeżeli wyślesz do Nas reklamację/pismo drogą tradycyjną (tj. listem pocztowym), to otrzymasz od nas odpowiedz też w formie papierowej; chyba, że powiesz nam, że chcesz ją otrzymać na swój adres mailowy. Wtedy dostaniesz od nas maila z odpowiedzią na reklamację/pismo na trwałym nośniku (tj. np. PDF).

Nasza odpowiedż na Twoją reklamacje zostanie udzielona zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów prawa (do Twojej wiadomości to Ustawa z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym).

Pamiętaj: Niniejsze Zasady Rozpatrywania Reklamacji stanowią integralną część Regulaminu Świadczenia Usług.